سرویس کولر گازی سامسونگ

سرویس کولر گازی سامسونگ

پیام مدیر سایت :

محل نمایش تبلیغات شما محل نمایش تبلیغات شما

همانطور که قبلا هم اشاره کردیم تمامی مدل های کولر گازی سامسونگ در ایران بسیار محبوب هستند. در واقع برند سامسونگ مورد اعتماد اکثر ایرانیان بوده است. اما مهمتر از آن سرویس کولر گازی سامسونگ در زرین سرویس انجام می شود. تیم متخصص شرکت زرین سرویس با تمامی مدل های برند سامسونگ آشنا هستند و خدمات کولرگازی هر مدل دوره های مختلفی را پشت سر گذاشته است. پس از این خیالتان راحت باشد که هر مدلی از کولر گازی سامسونگ وارد کشور می شود. اولین تیمی که آموزش های مربوط به سرویس کولرگازی این برند را برگزار می کند شرکت زرین سرویس است. از آنجایی که مشتریان ما به دنبال بهترین تکنولوژی هستند و ممکن است اکثر افراد این مدل کولر گازی را داشته باشند، بنابراین لازم است تیم متخصص همواره اطلاعات خود را با مدل های جدید به روز کنند.

سرویس کولر گازی ال جی

برند ال جی در ایران با نام گلدیران نیز شناخته می شود. این برند همانند کولر گازی سامسونگ یکی از پرفروش ترین کولرهای گازی در ایران می باشد. اعتمادی که مردم به برند گلدیران یا همان ال جی دارند باعث شده تا این شرکت خدمات پس از فروش خود را به مردم ارائه دهد. اما افرادی که مدل کولرگازی آنها برند ال جی است می توانند دوره های خدمات کولرگازی را با زرین سرویس انجام دهند.

سرویس کولر گازی جنرال و جنرال

قبلا مقاله ای در مورد انواع کولر گازی نوشته بودیم که شما را با برندهای پرفروش کولر گازی آشنا کرد. در بین لیستی که به شما معرفی کردیم، مدل جنرال در راس لیست پرفروش ترین دستگاه های خنک کننده سال 2019 قرار گرفت. و در جایگاه سوم این لیست مدل کلی پرفروش ترین کولر گازی جهان قرار گرفت. قبلاً به تفاوت های این دو برند اشاره کردیم، بنابراین می توان گفت که این دو برند ممکن است از نظر نام مشابه یکدیگر باشند، اما از نظر عملکرد دستگاه و امکانات کاملاً متفاوت هستند. اگر کولر گازی شما یکی از این دو برند کولر گازی بود می توانید برای سرویس کولر گازی با شرکت زرین سرویس تماس بگیرید.

سرویس کولر گازی مدیا و توشیبا

در تهران اکثر کولرهای گازی مدیا به چشم می خورد. به نظر می رسد اکثر مشتریان از خرید این کولر گازی راضی هستند. اما این بدان معنا نیست که نباید هر شش ماه یکبار کولر گازی مدیا را سرویس کنید. پس باید خدمات دستگاه را به ما بسپارید. در مورد برند توشیبا باید گفت که این کولر گازی محصول کشور ژاپن می باشد. شاید به نظر شما برندهای ایرانی فقط باید در دوره های شش ماهه سرویس دهی شوند. اما به طور کلی هر برندی باید هر شش ماه یکبار سیستم دستگاه خود را سرویس کند. اصلا منطقی نیست که توشیبا محصول ژاپنی باشه و سرویس این دستگاه هر دو سال یکبار باشه. برای سرویس کولر گازی توشیبا می توانید رسانه ها و سایر برندهایی که در این لیست فرصت صحبت در مورد آنها را نداشتیم را به زرین سرویس بسپارید.

هزینه سرویس کولرگازی

هزینه خدمات کولرگازی متغیر است مخصوصا زمانی که چندین برند و مدل کولر گازی داریم. در لیست زیر قیمت های مربوط به تعمیر و سرویس کولر گازی را برای شما عزیزان قرار داده ایم. لازم به ذکر است در حین سرویس کولر گازی زرین سرویس همانطور که در ادامه مشاهده می کنید برخی از خدمات را به صورت رایگان ارائه می دهد.



نویسنده :
بازدید : 639
جمعه 6 خرداد 1401 - 3:13
مطالب مرتبط
    نظرات
    برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید
    نام
    آدرس ایمیل
    وب سایت/بلاگ
    :) :( ;) :D
    ;)) :X :? :P
    :* =(( :O };-
    :B /:) =DD :S
    -) :-(( :-| :-))
    نظر خصوصی

     کد را وارد نمایید:

    آپلود عکس دلخواه: